Blog Pembentangan Kumpulan

Headline

Sunday, January 8, 2012

MINGGU 1

Assalamualaikum, pada semester ini saya akan mempelajari ilmu baharu mengenai MZU3104 . Di awal pembelajaran saya telah didedahkan mengenai sukatan atau performa yang menjadi aras bagi pelajaran ini. Pensyarah pembimbing telah menjelaskan bahawa MZU3104 ini merupakan asas bagi pengajaran muzik di sekolah. Oleh itu saya amat berminat untuk mengikuti pelajaran ini memandangkan kali pertama saya mendapat peluang mempelajari ilmu tentang muzik.

Dengan ini saya sangat berharap MZU3104 akan dapat menambah ilmu dalam diri, supaya saya dapat menjadi seorang guru yang berkebolehan. Sekian terima kasih.

0 comments:

Post a Comment

Twitter

 

Blog Pelajar Kump.A

Blog Pelajar Kump.B

Blog Pelajar Kump.C

maizatulfitrimzu3104 Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template